NADZIEJA – GRUDZIEŃ – LITERATURA

 

Za nami realizacja kolejnego zadania projektowego w ramach ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Sztuka emocji”. Podczas zajęć w oddziale 7u, gdzie uczą się dzieci z Ukrainy Pani Marzena Cichacz i Pani Khrystyna Krepych przeprowadziły zajęcia, w których głównym tematem była nadzieja w literaturze i wartości z nią związane. Wszyscy z dużym zaangażowaniem i motywacją ze sobą współpracowali. Po wysłuchaniu cytatów o nadziei, wiersza Czesława Miłosza „Nadzieja” i „Bajki o nadziei” Agnieszki Kozak dzielili się swoimi przemyśleniami, wnioskami. Następnie uczniowie z oddziału 7u otworzyli skrzynię „Nadzieja” i odczytując hasła w niej zawarte zastanawiali się czym dla nich jest nadzieja, czy warto ją mieć, w jakich sytuacjach jej doświadczamy. Dzięki udziałowi w kolejnym zadaniu projektowym uczniowie:

– rozwinęli umiejętność opisywania sytuacji, w których towarzyszy im nadzieja,

–powstała lepsza motywacja i zaangażowanie w zespole,

–dążyli do realizacji założonych celów,

– dzielili się wyznaczonymi zadaniami, rolami,

– rozwinęli umiejętności komunikacyjne – uważnego słuchania,

– doskonalili umiejętność rozumienia i interpretowania pojęć.

–zwiększyli swoją kreatywność.

 

 

Opracowała:

Marzena Cichacz

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *