Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania w bibliotece szkolnej

Czytanie na głos uważane jest za najważniejszą pomoc w nauce i doskonaleniu tej umiejętności. Czytając, zapoznajemy dziecko z nowymi słowami, rozwijamy sprawność językową, zdolność do słuchania i koncentrowania się. Bardzo często niepowodzenia szkolne związane są z brakami w czytaniu. Uczniowie, którym w domu czyta się regularnie (minimum 20 minut), mają mniejsze kłopoty z formułowaniem…

Czytaj dalej Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania w bibliotece szkolnej

Wycieczka do Muzeum Arkadego Fiedlera i Muzeum Rogalowego w Poznaniu.

Witaj, przygodo! Dnia 29 września oddziały 5c i 5b pod opieką Agnieszki Wyrzkowskiej-Michalak, Agnieszki Kolczyńskiej i Grzegorza Gmerka odwiedziły stolicę wielkopolski. Zanim jednak obejrzeliśmy pokaz trykających się koziołków na poznańskim ratuszu i wysłuchaliśmy hymnu odegranego przez trębacza, odwiedziliśmy Puszczykowo i Pracownię Literacką Arkadego Fiedlera. Wnuk i syn sławnego podróżnika, pisarza…

Czytaj dalej Wycieczka do Muzeum Arkadego Fiedlera i Muzeum Rogalowego w Poznaniu.

Ortografia do głowy nam trafia –  innowacja pedagogiczna

Główną przyczyną opracowania innowacji była potrzeba wyrobienia w uczniach nawyku zwracania uwagi na poprawność ortograficzną zapisu oraz systematycznej pracy ze słownikiem ortograficznym. Uczestnictwo w realizacji innowacji pozwoli uczniom z oddziału VA i VC uczestniczyć w nieszablonowych metodach nauczania ortografii od października do maja z wykorzystaniem pedagogiki zabawy i grywalizacji, a…

Czytaj dalej Ortografia do głowy nam trafia –  innowacja pedagogiczna